Min överaskningstripp till Sweden (Jönköping)

Var meningen att jag skulle åka till Jönköping och Malin redan på morgon men jag hade huvudvärk och var jättetrött, pratade med henne och bestämde att jag skulle komma lite senare (om jag ens skulle kommit). Jag fattar inte att jag ens att jag tänkte tankten på att INTE åka, hade ju underbart skoj!

Tog bilen vid 14.00 och körde norr ut, efter 2 ½ h var jag framme i staden Jönköping. Malin mötte upp mig på en mack precis vid motorvägen, blev kramkalas. Åkte hem till hennes bror och gjorde oss sakta iordning oss för kvällen, hällde upp några glas vin och pratade om vad som hänt på sistone i Sverige och Usa. Sen kom hennes brors kompisar och vi började spela ölspel och hade trevligt. Var meningen att vi skulle hitta på massa andra saker men vi tog en hemmafest med killarna istället och det va minst lika roligt (vet ju inte hur det andra skulle blitt). Sen tog vi taxi ner till downtown Jönköping och gick till nå ställe, shottade och gick sedan vidare till Harry´s- Sliver. Träffade på några trevliga killar (män kanske är rättare ord), jag stod och pratade med någon 42 åring som pratade om sitt barn hela tiden, jag stod och lyssnade och var jätteintresserad tydligen. Efter ett tag när vi tröttnat så drog jag och Malin ut på dansgolvet, grymt bra tryck. Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg jättemycket ifrån kvällen, kommer ihåg att Malin försvann, jag träffade en kille jag pratat med lite innan, vi hittade Malin, vi försvann.... vad hände sen?

Morgonen efter kom Malin och vi åkte och käkade pizza, hämtade hennes lillasyster och sedan åkte vi ner till vattnet och åt glass. Var sjukt fint väder, dock var jag täckt från huvud till fötter men njöt ändå. När klockan blev eftermiddag så tog jag min bil och körde hemmåt till Tingsryd igen, tråkig resa hem eftersom jag egentligen skulle vilja stannat i Jönköping ett tag.

Det var 2 sjukt roliga dagar i Jönköping av det vi hann med men jag får ta mig en tripp i Januari när jag kommer hem sen.

Tack världens bästa Malin för du är som du är!!! Du är en vän jag hoppas jag kommer ha livet ut!



Jag har saknat dig fino!

Armhävningar

Gillar min nya frilla?

Rädd Malin?

Galna jönköpings-bor

Shorts i stora lass

<3

Malin snodde min 42åriga farsa

Hockey Hockey Hockey

Finaste Malin

Hoppkort!

<3

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Malleballe

Åh, finaste finnaste Ellen! Vi ska va vänner for life tycker jag!! Jag skulle kunna bo på samma ålderdomshem som dig... Det är lite min plan faktiskt!! Eftersom du är ybgre räknar jag med att jag får service utöver det vanliga =)

Saknar dig min sockerpulla och längtar redan tills Januari... (februari??) Bara för att du kommer då... Ha en underbar midsommar hjärtat! Puuusss

2011-06-24 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0