OBS. Ingen vistelse i parken efter solen gått ner!!!!!!!!!!!!!!

Tjollahopp!

Dax för att sova för en viss Ellen C, klockan är 21.38 och jag har redan somnat en gång i soffan och en gång i sängen så bestämde mig för att gå och lägga mig på riktigt istället.

Idag har inte varit så speciell dag mer än att det varit kokhett ute med sol ena sekunden och andra sekunden har det varit kokhett utan sol... dvs kokhett hela dagen. Blev uppstigning 06.45, gjorde frukost till fröken L, sedan gjorde vi fina pärlarmband och sedan blev klockan dax att gå till parken med snacks. Idag tog vi hennes lilla cykel till parken, dock blev hon trött efter halva biten (läs. 20 m.), men som den dumma au-pairen jag är fick hon leda cykeln istället för att jag skulle bära den, men hon var jätteglad och stolt att hon kunde leda den fint och parkera den.

 

L lekte runt med massa andra barn, jag gick tillsägelse att jag inte fick följa efter henne eftersom "hon var med sina vänner och det var inte mina vänner och då får jag inte vara med", jag tackade inte nej till lite stek i solen under tiden. När vi tröttnade på barn i parken gick vi hemmåt och gjorde lunch och sen blev det naptime för L (och mig).

 

Nu ikväll har jag inte gjort något, är helt slut i kropp och knopp. Blev bjuden till Caroline på filmkväll men blev lite sent när jag väl var klar med allt. Åt god tacos med familjen istället, tackar man ju inte nej till. Skulle även möta upp Thiago i parken , men det blev försent och mörkt... ni som inte vet så får man inte vistas i parken efter solen gått ner, fråga mig inte varför.

Jag idag!

Nu ska jag sova iallafall, hoppas det händer något skoj imorgon på min lediga dag. Caroline är också ledig imorn så hade ju varit kul och träffa henne när vi väl är båda lediga på en vardag.

Godnatt alla glada och inte glada!

 

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0