På min flygresa!

Min flygresa:

  • Göteborg-Amsterdam-Detroit-Denver
  • Jag åkte från Tingsryd 01.00 i Lördags
  • Jag kom till Denver 16.00 i Lördags
  • Jag var så trött så jag somnade på Amsterdam´s flygplats, på en gubbes axel brevid, ryckte till och ursäktade mig......
  • .....1 min senare somnade jag på killens axel brevid mig på andra sidan, ryckte till och ursäktade mig
  • Har insett att flygplansmat faktiskt inte alltid behöver vara äcklig
  • Åt Delta´s cookies ca 6 gånger på resan tillbaka till USA (skitgoda)
  • Berättade att jag var en "swedish nanny" till ca 10 personer, alla blev lika nyfikna varje gång
  • Jag drack ca. 15 glas Diet Coke mellan Göteborg-Denver
  • jag reste med så gott som tomma väskor, pga jag lämnade allt hemma

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Hoppas killen var lika snygg som axeln var skön att sova mot!

2011-06-20 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0