Planer!

Igår på kvällen blev det en tripp till Evergreen, Thigge bjöd mig på filmkväll. Vi kollade på Just go with it, jag kollade den filmen när jag åkte hem till Sverige på flygplanet. Mycket rolig film men som det hände härromdagen på bion så somnade jag även denna gång, men jag missade ju inget. Trevlig kväll iallafall!

Vi försöker planera midsommar, vi är ett litet gäng just nu som snacka om att mötas i en park och kanske gå ut efteråt, dock måste jag köra eftersom jag inte har någonstans att sova så blir nog en lugn kväll för mig. Jag har köpt med mig svenska flaggor från Sverige så här ska de firas så gott det går:)

Idag jobbar med, ska snart gå till parken jag och min trollunge! Hörs sen!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: åh tack så mycket! jasså, vilken lycka!! du vill inte köpa och skicka git ett par eller ? ;)

2011-06-22 @ 17:10:29
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0