Tja! läget?

tjatja!! läget?

Idag är det solsolsol och jag har varit ute på powerwalk, J är ledig så jag med ledig.

Vet inte vad jag sla hitta på nu, sitter nyduschad och väntar på att någon ska höra av sig så man kan göra något, kanske ne hajkingrunda? I helgen blir det fest har jag bestämt mig för, hoppas bara jag får med mig någon ut och att det blir lika roligt som förra gången.

Är lite nere just nu, har lite ont i magen att jag kommer få vara med på min brors student, är ju trots allt den sista i vår familj. Men man kan inte få allt här i livet, ellerhur?

Nu ska jag kolla på lite tv och sen går jag nog en runda och sätter mig på starbucks!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0