30 grader stek!

Godkväll alla glada och ickeglada!

Idag har varit en härlig dag. Bara det att det varit ca.30 grader gör ju att allt blir mycket bättre. Vid 11-tiden tog jag min dator under armen och cyklade bort till Starbucks, beställde en caesarsallad på stället brevid och såklart min ischailatte från starbucks. Satt och njöt i solen och kollade på folk som vanligt. När jag tröttnade (läs: batterierna på datorn tog slut) så cyklade jag längs med vattnet och stannade till och satte mig och kollade på några som paddlade med sina kajaker, det var några galningar som badade också. Där satt jag och lyssnade på musik och solade min näsa lite, om jag ska vara ärlig så kikade jag på lättklädda killar också, kanske ni kunde räkna ut;)....

När solen blev för varm så cyklade jag hem och vilade lite för att sedan ta en runda till ner till vattnet och lyssna på musik. Under tiden som jag var där så kom ambulans och grejer, vattnet är så strömt så dom räddade massa barn som hade trillat i och inte kom upp, lite läskigt.

Min dag i bilder:

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

akta så du inte trilla i gumman !

2011-06-01 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0