Vanor!


Tänkte jag skulle börja bli lite nyttig igen, det är svårt de där med vanor. Som tex i Sverige nu när jag hemma så drack inte EN ENDA droppen vatten på hela veckan, här i USA dricker jag minst 2 liter/dag.. I USA äter jag stekt ägg till frukost varje dag, nu när jag var hemma så åt jag det inte en enda gång. Det var bara några saker som föndras när jag är på dom olika ställerna.

Men nu är jag i USA igen och då dags att komma tillbaka till mina "bra" usa-vanor. När jag är hemma i Sverige igen får jag bättra på mig men just nu är jag ju inte där såååå, det får vänta!


P&K Ellen



Kommentarer
Postat av: elin&ville

Ville hade träffat ett monster på Börjes igår. Det hade stora ögon och otäcka tänder och bodde hos Ellen i USA;) Det berättade han igår när han skulle sova:)

2011-06-22 @ 08:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0