Växjö, världens tråkigaste stad!

Ligger i min säng nu och vänta på fröken Caroline ifrån Växjö, dom är lite sega där I KNOW. Växjö är förövrigt världens tråkigaste stad, är det en stad jag ALDRIG skulle flytta till i hela mitt liv så är det just VÄXJÖ, sorry men så är det!

Idag är jag ledig, vaknade 9 av att en brasilianare ringde och väckte mig och tvingade mig till parken. Satt och pratade någon timme, han snackade om sina "Birdies"... satt länge och funderade på vad han menade med Birdies men jag sa ingenting. Till slut så sa han det igen och då fick jag nog och frågade vad han menade med birdies och om man sa så i hans land kanske. Tyvärr pratar inte brasilianare så bra engelska, han ju sagt BUDDIES hela tiden, allt föll på plats när jag väl förstod vad han sa.

Nu sitter jag som sagt och väntade på Carre, hon är ledig fram till Måndag nu så jag fick henne och komma hit..jag har ju lite svårt att ta mig till platser. Imorgon flyttar jag även in i Caroline´s hus, ska sova där till på Måndag (tror jag) och det blir massvis med party även denna helgen. Snackas om poolaparty på Lördag eftermiddag men får se om vi hamnar där eller någon annanstans.

Nu ska jag göra mig iordning och hoppas på att Carre kommer strax!

P&K Ellen (your biiiiiiirdie)

Kommentarer
Postat av: mammsen

Hade han haft många "birds" så skulle jag sagt till dig att hålla dig undan!



2011-06-30 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0