3 dagar med ESFC

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

LASVEGAS
i Oktober satte jag mig på ett plan till Lasvegas och mötte upp min vän Emma som hade kommit någon timme tidigare än mig. Vi tillbringade 4 dagar i LV och det var en av som coolaste platserna jag varit på någonsin. Vi bodde på "strippen", var på Hard Rock hotel´s Rehabparty som MVT filmar, var på strippklubb för första gången i mitt liv, badade på olika pooler varje dag på alla kända hotell och festade varje natt.

En resa jag aldrig kommer glömma!



Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Jag ändrar mig från dag till dag, inte så att jag sitter och tänker på hur mitt bröllop ska vara varje dag men om någon frågar så säger jag olika hela tiden. Från att stå på en strand själv med sin blivande man och gifta sig till att stå i en kyrka med fullsatt kyrka med vänner och familj. Från att ta en stor klänning med tyll till en enkel klänning.
Just nu vill jag vara i en kyrka med mycket folk, tyllklänning och grym bröllopsfest.



Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.

Det här är jag för ett år sedan, hittade inge bättre bilder tyvärr eftersom jag inte har några bilder på denna datorn.

Här provar jag mitt nya läppstift!


Saknar mitt långa hår faktiskt.....

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0