Första tanken: "har jag knark i bilen?"

Igår vad jag ju som sagt ledig och när J kom hem så fick jag låna bilen, körde hem till Malin och sen åkte vi vidare för shopping. I helgen ska vi DownTown bara tjejer, vi ska till och med ha förfest som man ALDRIG har annars. Vi ska leka lekar (beerpong och flipcup) och dricka ut röda muggar. Igår köpte vi dricka, röda muggar och snacks för att vara förberädda eftersom vi har skola imorgon också, orka inte stressa.

Stannade till på ett köpcenter (namnet har jag glömt) och kikade runt lite, hittade 2 saker som jag är sååå nöjd över som jag ska visa kort på om en liten stund. Hittade även ett tar vinterkängor, skitsnygga men jag väntar lite med dom eftersom det börja bli vår men sååå snygga var dom, "Ellen-skor". Vi stack till "Dollar-Tree" där allt kostar $1 så vi passade på att köpa muggar, snacks och sprite där, snåla smålänningar. Påvägen hem stannade vi till på några tatueringsstudior och kollade pris för tatueringar.

Påvägen hem stannade vi även på Mills för att köpa lite mer småsaker till Lördag, tog Target-vägen ut. När vi kom ut till bilen så var den + 2 bilar omringade av 5 stora bilar med hellyse på, ca 10 stora män stod och rotade ur en av bilarna och rev sönder saker för att söka efter något, det stod män och kollade i den andra bilen också, jag och Malin fick litelite panik! Vi gick mot min bil och mötte en polis och han kollade på mig och sa : "Ni är exakt dom tjejerna vi letade efter", när han sa det fick jag lite hjärtklappning, höll på och kissa på mig, börja prata svenska och den första tanken som flög upp i huvudet var "har jag knark i bilen?", men sen skrattade han och sa att han bara skojjade. Vi körde iväg och jag var fortfarande helt skakis och då utbröt helt plötsligt Malin: "Asså, jag skulle verkligen vilja veta hur Svenska låter i en amerikanares öga", blev mer eller mindre ett skrattanfall.

Körde hem Malin och sedan blev det hem och sova för min del, även om det gick segt att sova för mig.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Kolla priser på tatueringar är OK!

Puss

2011-03-18 @ 21:24:16
Postat av: Anita (Malins mamma)

Hej Ellen

Detta var det roligaste jag läst skrattade så tårarna rann kan se och höra detta framför mig. Kul ni har lova vara rädd om er kramiz

2011-03-18 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0