Bryter mot ALLA regler....

Egentligen är det gotte-förbud på vardagarna för mig och Malin men jag bröt detta just.

En vecka i månaden mår man såhär och då är det till för att regler ska brytas, enligt mig!

 

  • Chai-koncentrat
  • Snickers Almonds
  • Butterfinger
  • Häagen-Dazs Choklad&Jordnötssmör
  • Ben&Jerry´s Cookie Dough
  • Tuggemi
  • Refreshe Lingon/Hallon

är okej en gång i månadern!!


Klockan är 20.51 och nu börja min myskväll med Sveriges mästerkock, Polis 112 och Halv 8 hos mig.

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: anna humble

Hej fina vän <3 Skulle höra med dig kommer du ihåg dom goda godisarna du hade med dig hem i jul som vi åt med pepparkakor och de, dom var i en gul påse men typ nötter i eller något?:) kan inte du skick en bild på dom eller lägga upp här så jag vet vad jag ska leta efter när jag ska till usa :) kram

2011-03-24 @ 10:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0