Chai och CookieDough

Hoppas inte Malin läser detta!

 

Just nu sitter jag på Starbucks och lata mig. Jag har jobbat mellan 8 - 12 idag, passade på att gå till Storytime för det var längesen nu. Tycker det är så kul att träffa andra folk med barn, även om inte L är mitt barn så är det kul att prata med mammor. Efteråt så gick vi hem och pratade med syster, jonas och villebus. L berättade för Ville att hon var kär i honom men hon fick tillbaka "Jag är kär i någon annan!" av Ville, snäll och ÄRLIG systerson jag har.

 

Nu ska jag strax packa ihop min grejer och cykla hemmåt, har ett rum som ser ut som kriget (alltid likadant efter varje helg, skyller på Malin;))

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0