Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Det finns TVÅ personer jag skulle vilja träffa över allt annat just nu.


Erik (min kusin)
Erik gick bort 2006 och jag skulle göra vad som helst för att få träffa honom nu. Han var som en bror till mig och han var världens snällaste och roligaste människa, ingen talade aldrig illa om honom. När jag kollar på kort av honom så känns det som jag träffade han igår och ibland kan jag höra hans röst i mitt huvud, han finns med mig hela tiden. Fina Fina Kusin <3


Ville (min systerson)
Ville är 2 ½ år, sötaste, coolaste, galnaste unge som finns. Han spela hockey, fotboll och amerikansk fotboll samtidigt och man kan ju gissa att det är sport han kommer håller på med när han blir stor. Eftersom min systers lilla family bodde hos oss ett tag så blev det att man tog hand om Ville väldigt mycket och därmed ser jag honom som MIN (lite iaf). Att lämna honom när jag åkte hit var det svåraste, att lämna världens sötaste unge är inte lätt. Jag längtar till jag få pussa på honom och spela ltie hockey.
Fina Fina Ville-bus <3


Det är många personer jag vill träffa just nu faktiskt, jag sakna alla hemma i Tingsryd och Sverige.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

TAAACK :)

2011-03-02 @ 16:54:22
URL: http://ndotter.se
Postat av: pappsen

vi saknar dej oxå gumman- sess snart !

2011-03-02 @ 22:47:35
Postat av: Eliz å resten av gänget!!

Hade vi haft Erik hos oss så hade han nog varit hos dig för länge sedan och hälsat på. Nä, Ni hade nog hälsat på varandra. Han skulle ju till USA och spela hockey!!

Många kramar till dig å sköt om dig!!

2011-03-03 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0