Dag 3 – Min favorit årstid och varför.



Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid är en blandning av alla 4:
  • Vinter - Det är ishockey, man kan åka pulka och leka och i snön, sitta framför brasan och värma sig.
  • Vår - Man kan ta fram skinnjackan och Conversen, känna doften av VÅR, lagom varmt.
  • Sommar - Man blir brun, man kan använda fina sommarklänningar och shorts utan att ha något under eller över, man är oftast ledig mycket
  • Höst - Naturen blir så fint, perfekt väder för powerwalks, Man behöver inte klä på sig jättemycket (oftast).

Så om man ser då på min lilla lista så är det nog HÖSTEN jag gillar lite mindre än dom andra.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0