GLÖM MEJ EJ!

Var meningen att jag skulle jobba 6-12 idag men J var tvungen att vara kvar till 3 iaf, sen ska jag ut o det fina vädret, sätta mig utanför starbukcks och njuuuuuuuta att jag har ledig eftermiddag.

Idag har jag och L inte varit i parken, det blåste lite innan så vi var bara precis utanför huset och lekte med bubblor idag igen. Stackars lilla L är jätteförkyld så ville inte dra ut henne i ondan heller.

Nu för tiden känner jag mig som världens tråkigaste och segaste, märks på bloggen iallafall!

BTW, jag läser andras au-pairbloggar där dom berättar att dom får kort, brev och presenter från sina vänner och familj hemmifrån, det var längesedan jag fick något nu, känner mig lite bortglömd faktiskt. GLÖM MEJ EEEEEJ!

Nu vill L klä på sig prinsessklänning så måste hjälpa henne, hörs sen!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Eliz

Den som vänta på något gott.................

2011-03-03 @ 19:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0