mega-utväxt, det nya!

GUUUU vad jag mår illa!!!

Sitter och vänta på att klockan ska bli typ 6 så vi kan åka och käka, tror kanske det är därför jag mår illa nu. Käkade bara lite sallad och tonfisk till lunch, dock ska vi ju käka gott ikväll så man vill ju inte äta något nu för annars får ju inte yardhouse-maten plats i min mage.

Har inte gjort mycket av dagen idag, hållit mig inne nästan hela tiden. Har pratat med Malin från och till idag, vi prata om att hitta på något tosigt (galet), kollat massa på nätet och ju mer jag kollar desto mer sugen blir jag såååå, kanske nästnästa vecka. Ni får hålla utkik på bloggen;)

Nu ska jag fortsätta tupera mitt hår (Malin har lärt mig), just nu älskar jag min hårfärg också även om det är lite utväxt men det ska fixas snart hoppas jag:) fast enligt alla modelejon ska man ju ha MEGA-utväxt så kanske låter de växa ändå..vad tycker ni?;)


lånade bild här

BTW, Taif vann ikväll mot Hästen (norrköping) så nu är jag glad, dock ligger dom 3 och dom måste bli 1 el 2 om dom ska vara kvar i Allvenskan nästa säsong.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näää, utväxt är ALDRIG snyggt.

2011-03-27 @ 16:26:41
Postat av: Nina

Hei! Jeg bor i Boulder, Colorado, og jobbet som au pair frem til januar 2010. Det er enda en norsk au pair her, som tok over min vertsfamilie når jeg var ferdig. Er du ofte oppe i Boulder? Det hadde vært morsomt å treffes en gang, det er jo ikke så alt for mange skandinaviske jenter rundt her!:)

2011-03-27 @ 18:44:09
URL: http://ninareed.com
Postat av: Mia

Frisören i mej skulle ge denna människa en hård klapp på kinden för att se ut sådär... Inte ok! Kör två flugor i en smäll o kom ner o hälsa på mej och så slänger vi i lite blekning :) Blir gött serru, hej hopp

2011-04-08 @ 08:54:40
URL: http://miaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0