Mess up my bed with me.....

Uppdatering från Starbucks i Golden på Washingtonstreet!

Sitter här och dricker min Chai, kollar på folk, lyssna på musik och fundera lite på mitt liv. Mitt liv är ganska grått just nu, kanske är det så bara för jag är småsjuk och är trött hela tiden men det är jobbigt. När jag slutar jobba varje dag hr jag noll ideér på vad jag kan hitta på, vissa dagar har jag bil andra inte. Jag har mycket att se fram emot nu men ändå tar de emot i bröstet, mest av allt tror jag beror på en sak: SKOLAN!!!! Jag har verkligen panik, en klump i magen konstant och tanken på att jag sak stå inför en hel klass och berätta om Svenska (tråkiga,fula och sega) Emigranter. Hoppas klumpen försvinner snart!


Nu ringde Malin och undrade om jag ville komma upp till hennes kvarter. Jag har ju ändå inget bättre för mig och det var längesedan vi träffades så hon kanske kan få mig på bra humör.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0