Någon som vet något om drömmar?

Varje natt (VARJE) "vaknar" jag och tänker att jag är död, någon berättar att jag är död eller att jag håller på att dö.
Jag har hjärtklappningar och kallsvettas, jag skrämms av mig själv....

Vad betyder dessa hemska drömmarna?!

update: jag googlade mina drömmar och fick fram:

DÖDEN: Om du drömmer att du dör, så kommer ditt liv att förbättras. Om någon annan dör så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.

Roligt att jag tycker att mitt liv aldrig förbättras bara, säg till när det är min tur att få ett förbättrat liv!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men käkade du inte något naturläkemedel för din dåliga sömn? Stackare att få varenda natt förstörd så här.. Själv har jag sällan mardrömmar nu för tiden, värsta var väl i natt att jag drömde att jag tappade min mobil i vattnet :P

2011-03-11 @ 21:39:42
URL: http://lovisanannyal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0