NEW YORK CITY


Har ju glömt att berätta.


Nästa vecka kommer Pappa, Mamma, Bruschan, Syrran och hennes pojkvän och hälsar på här i Golden/Colorado. Jag längtar så sjukt mycket och har ju inte träffat dom på 3 månader så ska bli underbart att visa dom hur "jag bor" och visa vad jag hänger varje dag.

Dom ska vara här Torsdag-Måndag och sedan drar dom vidare till New York och JAG SKA MED. Jag har trott hela tiden att dom skulle vara i NY bara typ 2 dar men nu är det ju till på Fredag så pappa undrade om jag vill hänga med dom och sedan åker jag hem på Lördag förmiddag till Colorado igen.

Så om 2 veckor vid denna tiden (11.38) sitter jag på ett flyg till NY med min älskade familj <3

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul med besök! Och en liten NY-resa låter ju underbart! Måste boka in en snart igen tror jag.

2011-03-30 @ 17:47:19
URL: http://www.intheheadofs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0