25 dagar om ESFC

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Jag vill byta liv med någon tjej som har sjukt snygga kläder och cool stil.
t.ex Ashley Olsen


Dag 18 – Vad jag åt idag.
Pasta


Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Rosa Converse


Dag 20 – Min favorit film.
Ni vet ju kanske redan vilken min favorit är just nu... Dear John! Men tror jag tycker filmen är bra bara för
Channing Tatum är så snygg. Men har många favoritfilmer
  • Smala Sussie
  • Tjenare kungen
  • The Holiday


Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Emma tog bilden när vi var i Las Vegas på Rebab-Poolparty på HardRock-Hotel





Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

"AHHH, äre så jag ser ut"... Chockad

Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Jag gråter nästan alltid när jag lyssnar på lugnmusik. Sen har man ju minnen till vissa låtar och då kanske man gråter lite extra. Jag kan inte lyssna på "Himlen är oskyldigt blå" eftersom den spelades på min kusin´s begravning.

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Erika

Det är kanske världens finaste låt!

2011-03-29 @ 13:07:50
URL: http://eriiikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0