What happened last weekend?

Fredag
Åkte och hämtade MalleBalle i Arvada (ja Malin de är där du bor, dina hostpäron har lurat dig att du bor i Golden) och sedan körde vi vidare till Mills och bokade bord på Yardhouse. Vi gick inne i affärerna medans vi väntade på Amanda och sedan gick vi lite till. Yardhouse har verkligen världens godaste mat, jag slickade nästan min tallrik, dock inte Malin för hon fick ett lååååååångt hårstrå i sin mat som hon så fin spydde ut tillsammans med mat jämte sin stol.
När vi var klara så var klockan ganska mycket men vi hann en runda till Target innan det stängde (läs. det hann stänga men vi smög runt ändå). Jag och Malin drog hem till mig och somnade på direkten nästan, fast Malin hann skrämma mig minst 10 gånger innan man somnade.


Lördag
Eftersom vi var lediga från skolan så hittade vi på något kul och intressant under dagen. Först tog vi en promenad till Coors Brewery, dom har gratis rundturer med smakprovning av öl och även om man inte gillar öl är det kul att se hur öl görs. Efteråt mötte upp Amanda på BK och käkade innan vi drog vidare till Redrocks, bergen där uppe är såååå coola eftersom dom är röda. Utsikt bort till Denver och man kan kolla på konserter på RedRocks, förra året var U2 där och nu i sommar är det Michael Jackson tribute konsert, hade varit kul och se. När vi var klara så drog vi DownTown för att checka lite saker inför nästa helg (nervösh) och påvägen hem stannade vi och hyrde film (Due Date).
Vi satte på filmen och som vanligt somnade jag på soffan, fast jag såg nästan hela filmen denna gången. När vi skulle gå och lägga oss så somnade såklart Malin direkt medans jag låg vaken till klockan 05.30. Jag har sjukt svårt att komma till ro och somnade nästan varje kväll, måste göra något åt det.

Söndag
Igår väckte jag Malin 08.00 (jag hade då sovit 1,5 h) och slog henne på armen skithårt så hon vaknade och hon undrade varför jag gjorde så. Jag kollade på Malin och sedan insåg jag att jag nog drömt igen, denna gången drömde jag att jag var död så var jag tvungen och slå Malin för om min hand gick igenom hennes arm så hade jag ju dött, jag vet jag är psyko.
Somnade om till 12 och sedan tog vi oss en powerwalk till Safeway, lämnade tillbaka filmen och jag köpte sovpiller (inga starka). Drog till DownTown igen för att fixa saker till helgen (fortfarande nervösh) och sedan till DollarTree och köpte småsaker.
Åkte och käkade, en runda till Kohl´s och sedan körde jag hem Malin. Blev inte så sent som vanligt när jag lämnar av Malin så det var skönt att komma hem och lägga sig och kolla på tv utan att tänka att klockan var jättemycket. Jag kollade Bachelorette Sverige, hur töntigt är det inte? Känner igen 3 killar där jättemycket men kan ju inte placera=S...

Sömnpillerna funkade jättebra även om jag tror att det är psykologiskt, man vet att man tar en tablett och därför somnar man.

Det var min helg iallafall!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anita (Malins mamma)

Hej Ellen

Vad är det ni ska hitta på nästa helg?? sååååå nyfis... hoppas ni är rädda om er. Se att ni har kul ihop jättekul med bilderna går in varje dag och kollar både din och Malin blogg:-)))

2011-03-28 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0