Yard house

Idag blev det uppstigning vid 06.45, Ja skulle till skolan så jag fick hoppa in och jobba mellan 07.00-13.00. Jag och L har inte gjort så mycket idag, är inte jättefint väder så vi har mest hållit oss runt huset och hoppade parken idag. Åt världens godaste lunch, Chili. Det är en soppa som är som typ en tjock köttfärssoppa men med bönor i. När jag kommer hem till Sverige ska jag göra det varje dag (försöka iallafall). Jag la L vid 12.30 och sedan gick jag ner och satte på "My sweet 16), bortskämda ungar som får bilar i f-dagspresent.

Vid 1 kom Ja hem från skolan och kom ner och gav mig min lön för denna veckan, han gav mig även ett presentkort på inte mindre än mitt favorit matställe Yard House. Jag frågade varför jag fick det, han sa att dom han och Je är så glada att jag är så flexibel så dom ville ge mig något, tacktacktack snälla JA och JE!

Yardhouse har lyxig men billig mat, dom har även världens godaste drinkar och martini´s!

 

 

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0