"Gray Colorado", Trodde det hette "Colorful Colorado"

Världens tråkigaste dag och väder idag.

Ställde klockan på 08.00 men imorse när den ringde kommer jag ihåg att jag stängde av alarmet och tänkte "lite till", blev 10.45 istället. gjorde mig sakta iordning och snick snackade med lite folk i Sverige. Fick lust att kolla på killarna som är utslagna ur världens töntigaste program, Bachelorette Sverige. Jag har tittat ut en snygging i programmet som åkte förra veckan och tråkigt som jag hade så sökte jag på internet och hittade honom. Utan att tänka på de hade han samma efternamn som min kompis gamla pojkvän och JAPP det var visst hans bror. Nu när jag tänker efter så är dom sjukt lika och nu när man sett kort på dom båda, lite kul faktiskt. Pratade lite med min kompis ex och han blev flyyförbannad för jag tyckte hans bror va snygg och att dom inte ALLS va lika, får se hur detta slutar ;)

Just nu sitter jag på Starbucks och regnet öser ner utanför fönstret, kunde det inte varit lite roligare väder? ska tydligen fortsätta vara såhär grått nu veckan ut, tacktack du som bestämmer vädret.


Här sitter jag!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Pratade med Caroline om att hitta på något, vill till Cherry Creek och kolla lite, var längesedan jag var där nu.

Nu ska jag kika vidare om jag hittar mer snyggingar på nätet;);)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0