Mitt Florida (Orlando)

Här kommer bilder från första delen av min resa, vi flög först till Orlando och var där i 3 dagar. Klickan på bilderna om du vill se dom större!

TORSDAG


Magic Kingdom (Traditionella)

Epcot (olika länder)

Magic Kingdom (kvällen)


Fredag

Animal Kingdom


Downtown Disney


Epcot


Lördag

Hollywood Studios


Mina dagar i Orlando var underbara. Jag fick se allt ur ett barnsögon men det va roligt ändå, man blev som ett barn på nytt. Efter att varit på lunch med alla prinsessorna, kollat på 3D filmer, åkt äckliga karuseller (Rocken Roller Coaster (berg&dalbana i mörker/neon) och Tower of Terror (blandning av uppskjutet o Frittfall), Varit i Norge, Mexico, Italien, Kina, Tyskland m.m, träffat Woddy och Buzz, sett Disney´s elektiska ljusparad och ALLLLLT ANNAT.... Så kan jag inte mer än klaga!

Btw, sök på rocken roller coaster och tower of terror på youtube så får ni se:)


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0