OSAMA BIN LADEN IS DÖD!!



Mitt när jag sitter och kollar på 2 ½ man så avbryts sändningen och nyheter börja sändas, USAMA BIN LADEN IS DEAD. Samtidigt som man tycker det inte är en världslig sak eftersom dom sagt nu i ca 5 år att han varit död så är det ändå stort här i USA. Usama var hjärnan bakom 11 September och varit på fri fot i nästan 10 år nu så man förstår att amerikanerna är glada nu.

Har kollat alla nyhetsprogram nu, alla nyhetsankare sitter och hurrar och den senaste sändningen jag kollade på satt en gubbe och sa "VI har dödat Usama, nu ska vi fira för VI har dödat honom", kul att alla tar åt sig äran för hans död. Tydligen dog han i Pakistan av amerikanska militärer men nu låter de som det bara var dom som hittade honom, amerikanerna har iallafall hans döda kropp, jag tycker dom ska sätta honom på en pinne=P

Det är ganska kul och kolla på nyheterna och det är direktsändt från utanför Vita huset där 1000-tals folk står och firar. Skrev ett sms till J&J (dom visste inte om de) att dom kunde ta ett till glas vin och fira att Usama va död, haha.

Dock är jag inte riktigt lättad eftersom nu kommer troligen massa bombningar som hämd för vi (nu tog jag åt mig äran:P) dödade deras ledare.

Han är iallafall död så nu kan vi släppa det!!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0