Paketet har anlänt

Jiho, ringde nyss på dörren och en gubbe kom med en finfin låda där det stod Steve Madden på. Slet upp lådan och där låg dom så fint mina svarta, coola wedges. Provade dom till min framtida outdit som jag tänk ha men de va inte alls snyggt så får tänka om, skorna är ju dock snygga fortfarande.


Idag gör jag inte mycket, jobbar en timme just nu medans L sover och J tränar. Ikväll blir det bio + käk med Caroline, är lite småsjuk än så skönt att inte anstränga sig för mycket denna Fredags-kväll. Imorgon är det dax för sista lektionen, ska bli såååå skönt att slippa skolan på ett tag faktiskt.

Nu ska jag göra mig iordning lite, vill vara lite iordning gjord ikväll inför bio och käk.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0