Zumba is the shit!

Jag är E;)

Idag har varit en konstig dag. Jag vaknade vid 8 och kände att min hosta va värre och huvudet värkte men försökte att äta lite frukost. Tänkte jag skulle gå och lägga mig en stund till och hoppas på att bli bättre, istället somnade jag och vaknade vid 16.00. När jag kom upp på övervåningen skulle familjen precis åka och spela bowling, dom frågade om jag ville hänga på och det ville jag.

Såklart rullade mina strikear in och dom andra var nog lite chockade över att jag kunde spela bowling (kan egentligen inte). I slutet var dock pappa J nära på att slå mig men ICKE, vi var tvungna att spela en till runda så dom kunde slå mig.

Efteråt åkte vi hem och jag o J gjorde oss redo för ett träningspass, ZUMBA. Det var jätteroligt, höfterna rullade som aldrig förr och ledaren va jättebra. Roligast var en tjej som sa i början att hon dansat hela sitt liv, hon var totalt kass och hade NOLL taktkänsla, efter halva passet fick hon ställa sig längst bak. Zumba var så roligt att man inte tänkte på att man tränade och tiden gick jättefort så det kommer jag göra om nästa vecka.

Nu ska jag sova, mitt huvud och nacke värker!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0