Trout Steak Revival

Sitter med smile upp till öronen, varför det är sååå högt upp som till öronen är lite heeeeemligt.

Idag vaknade jag sista gången vid 12.00, helt sjukt trött var jag. Ställde klockan typ 9 men när den ringde så så var det bara att stänga av och sedan vaknade jag nästa gång vid 12, behövde väl de.

Vid 15.00 gjorde vi oss iordning för att åka till Evergreen och lyssna på J&J´s vänner som spelar i ett band som heter Trout Steak Revival och dom spelar Blue Grass, som jag kanske sagt innan så är det min nya style och lyssna på sådant. Man blir så glad av att lyssna på den sortens musik, nästan så man ville bjuda upp till dans ;).

Dom spelade utomhus, det var lite aktiviter där idag så det var lite skoj. Precis när vi kom dit hade dom pajäta-tävling, alla gubbar var röda i hela ansiktet av pajerna. Sedan spelade bandet och vi chillade loss och lyssnade. Dom spelar grym musik och *host* är ganska snygga, HAHA. När dom var färdigspelade så körde vi hemmåt och nu sitter jag här och kollade på tv med L, myspys.

Ser ni snön på bergen?

Pajäta-tävling

Trout Steak Revival

Inte så dumma väl?

I like

Nu ska jag le vidare efter min dag! :)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Blyg?

Kom igen Ellen!

Lite är klädsamt - men du vågar.

2011-05-23 @ 08:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0