Är du redo för ett förhållande!?

Gjorde precis ett test på någon hemsida eftersom jag inte har något att göra. Testet jag gjorde hette "är du redo för ett förhållande" och jag svarade på några frågor och detta var mitt resultat:

"Sakta i backarna! Här anar vi ett förhållande som måste få lite mer uppmärksamhet - förhållandet med dig själv. Det är ingen bra idé att skaffa ett förhållande bara för att. Du måste bygga upp relationen med dig själv för att ha en bra grund i ett framtida förhållande. Och såklart - hitta den där underbara killen som är värd att bli din pojkvän. Du ska inte nöja dig med vem som helst, du är värd det bästa!"


Så ja, kanske är det sant!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Ja de hade jag tänkt! :D förhoppningsvis gör jag min ansökan imorgon! :) Jag ska åka med STS au pair, är de med dom du också åker med?

2011-11-21 @ 23:19:10
URL: http://Carolineflora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0