Ballongraket och Spindel!

Tjosvejs!

Anledningen till att jag inte uppdatera så bra är att det inte händer så mycket just nu här i Amerikatt, tyvärr. Jag trivs såklart med mitt "jobb" men just händer det inte något mer utöver jobbet.

Visst jag tog en rund till Mallet igår och checka läget efter "black friday", jag är inte superimponerad av rean eftersom det känns som det är "dom stora" grejerna som är rea på och jag behöver ju inte en ny frys eller ny säng...kanske har jag bara kollat på fel ställe. Jag fick med mig ett par skor hem (opps) och ett par tights från V.S som jag kollat på innan, hade 10% på V.S så passade ju perfekt.

Idag har jag jobbat, lämnade L i skolan vid halv 9 och sen sov jag faktiskt till hon skulle bli hämtad. Jag sov så dåligt förra natten så kände jag kunde sova utan att känna mig dum, var ändå så grått väder ute idag.
När jag hämtade L i skolan igen så gick vi hem och pysslade lite, gjorde ballongraket (ballong,sugrör,tråd) och en spindel (äggkartong,färg,pipränsare). Gick en runda till DT Golden i det tråkiga vädret och tog oss en varmchoklad, dock skulle jag ha en Chailatte men när jag drack första klunken och insåg att det var vispgrädde på toppen av min varmadryck så insåg jag även att dom hört fel och gett mig en varmchoklad till mig med, inte gott!
Gick vidare till posten och skickade iväg en leverans till SWE.

Nu ikväll har vi bara myst, kollat film och poppat popcorn. L har slutat med att sova mitt på dagen så blir tidigare sovdags för henne. La henne vid 7 och sedan dess har jag kollat på lite tv, kollade på Keeping up with the Kardashians. J kom hem för en liten stund sen så ska gå och lägga mig nu, kolla lite svensk tv hade jag tänkt.

Imorgon är jag ledig så får se vad som händer!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Gila

Absolut! måste bara be någon ta en bild haha :) Fy va härligt att bo i USA! Ha en fin dag :)

2011-11-29 @ 11:56:32
URL: http://gilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0