Castle Rock Outlet

Hej allihopa (låter som Anna Anka i Dumb & Dumber)

Jag är gladare än nägonsin, fråga mig inte varför. Tror det är vädret som gör mig sådär glad, det är snart December och här i Golden idag har det varit ca 20 grader... ingen jacka här inte!. Idag har jag varit ledig, tog mig ut på en lite utflykt, hamnade i Castle Rock, dom har ett outlet där. Kikade in på Ralph Lauren, dom hade 30 % på outletpriset så blev en tjocktröja, långärmad tröja och en T-shirt. Var sugen på en skjorta också men den fick hängas tillbaka, ångrar det lite nu i efterhand.
Det var även julpyntat i Castle Rock, en stor julgran med massa paket runt. Synd man inte känner så mycket jul över det.

Åkte hem runt lunch och har tagit det lugnt sen dess. Åt middag med J och L, mumsig lax och brysselkål.
Nu är klockan 8.11 PM och jag ligger redan i sängen, har några program att checka av så kommer nog ändå inte somna på ett tag. Imorgon blir det jobb igen, L ska till skolan och jag ska träna hade jag tänkt under tiden. Tänkte knåpa ihop lite julpyssel också, kom gärna med ideér!


December imorgon?

Tänkte jag skulle slänga in en önskelista imorgon, håll utkik mina vänner!!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: jenlen

den jackan är så snygg! Fin gran förresten..

2011-12-01 @ 21:06:37
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

<Cool jacka!

2011-12-02 @ 10:20:05
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0