FRÅGA!

FRÅGA

Trogen läsare
- Jag kan vara romantisk om jag vill
Varför hade han morgontofflorna på?


SVAR

I USA (kanske bara CO) så klär nästan ingen kille upp sig, tråkigt men sant. När man är ute och festar på helgerna så ser man killar med vardagskläder och flipflops, även om det är vinter. Oftast har dom samma kläder från morgon till kväll, wierd i know.

Det var likadant när jag dejtade Mr Långhårig, första gången jag skulle träffa han på en bar så hade jag stått framför spegeln i 2 h och gjort mig fin, när jag sedan möter upp han så kommer han i träningskläder. Han hoppar ur bilen, drar jeans över sina träningsshorts, drar en hoodie över sin svettiga träningströja (jag såg svetten på ryggen).....så det känns lite som dom kanske inte bryr sig lika mycket som i Sverige.

Jag tror faktiskt det är lite "colorado" att göra så, alla är så Laid Back (chill) här i CO så tror dom känner sig mer hemma i träningskläder/hajkingkläder året runt.

och just morgontofflor har alla inomhus och utomhus, samma med pjamasbrallar.

Hoppas du förstod dig på mitt svar "Trogen läsare"..... vem är du btw?:)

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Jag förstod precis :) Jag är bara en som aldrig själv kom iväg som au pair...

Läser din blogg med stor behållning. Du skriver mycket bra!

2011-11-07 @ 18:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0