IKEA och hemmagjord Hummus och Margaritas!

phuu, äntligen hemma i min säng...har varit en lång dag.

Imorse körde jag iväg mot Tess där vi sedan åkte vidare till IKEA, impulsutflykter tackar jag inte nej till. Blev att kika runt lite, Tess har ju ny lägenhet så hon handlade lite till den medans jag drömde mig bort lite.....har redan önskemål på hur min egen lya ska se ut i framtiden. Såklart avslutade vi med köttbullar, potatismos och lingon uppe i restaurangen. Handlade lite i IKEA´s mataffären innan vi åkte hemmåt mot Lakewood igen, blev att chilla lite innan kvällens planer började smidas. Gick sådär med våra planer, slutade med att vi åkte till mataffären i Lakewood och köpte kikärtor,oliver och pitabröd....när vi kom hem gjorde vi Hummus, åt gurka och pitabröd till, drack Margaritas och kollade på Bridesmaids. Dagens fråga: Varför äter man inte hemmagjord Hummus oftare?

  • Kikärtor
  • Vitlök
  • Svarta oliver
  • Röd paprika
  • Olja



kom hem för en liten stund sen, imorgon ska jag hämta upp L från skolan så blir en sovmorgon, får se om jag tar ut den eller hittar på något annat.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Sofia

Flädersaft var länge sen, måste nog ta mig till Ikea snart =)

2011-11-14 @ 13:15:08
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Eliz

Tycker jag känner igen Lingon/Fläder saften!!Du tänkte väl på mig/Tingsryd när du köpte dessa drycker!!

Kramiz Eliz

2011-11-14 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0