Krasch i Golden, Filmmys i Littleton och Hemmafest i Lakewood

Sådär, då var jag hemma i Golden igen....fastnade visst i Littleton i 2 dagar istället för 1.

I Torsdag´s körde jag Mr´s bil till hans lägenhet i Littleton, påvägen dit var det världens krasch:S Jag måste kommit precis när det hände för först såg jag bara en låååång rad med massa bilar och tänkte direkt att det var poliskontroll eller något men ju närmare jag kom desto bättre såg jag vad som hade hänt. 4 bilar låg på taket och 2 hade kraschat med varandra, det var rök och bildelar över båda körsträckorna. Ambulansen eller någon brandbil hade inte kommit och dom som hade stannat längs vägen var förbipasserande bilar, jag ringde min hostdad och frågade om jag var tvungen och stanna men han sa att jag inte behövde eftersom det redan var bilar där, kan säga dig att jag var i chocktillstånd när jag kom till Mr.

I Torsdagskväll gjorde vi inget speciellt, drack bara lite vin och sen gick vi och la oss.

EN FRÅGA: varför ska killar alltid ta täcket mitt i natten så man själv ligger och skakar.....och sen blir dom arga när man fråga snällt om man kan få lite täcke...bara jag som har de problemet?:)....

Fredagsmorgon så gick vi upp lagom tidigt, satte på en film och myste hela morgonen. Efter att ha sett 2 filmer så gjorde Mr frukost till mig, räckor med cocktailsås, buffalo korv och buffalo bacon..(stället buffalo..inte kossan)..vadå lyxfrukost?. Vi tog det lugnt hela dagen, var skönt att bara vara och det är faktiskt första gången jag umgås med Mr så länge...annars bruka han bara köra hem mig på morgonen för han har andra planer men för en gångsskull så ville han vara med mig hela dagen.

När klockan blev kväll så bestämde vi oss för att åka till Tess och Johan som hade lite inflyttfest. Stannade till på Spritaffären och köpte öl och vin och sedan åkte vi vidare till Lakewood. Var lagom mycket folk där och det var jättetrevligt, tror Mr tyckte de var ett skönt gäng också. Är glad att Mr gick med på att följa med, jag vill visa honom vilka jag umgåtts med och jag vill även visa dom andra Mr eftersom jag pratat mycket om honom.
Vid 23.30 så åkte vi hemmåt till Littleton igen, drack lite vin och sen somnadevi på soffan.

Imorse när vi vaknade så kollade vi massa youtube-klipp och skrattade i kapp innan vi gjorde oss lite iordning och åkte och köpte glass, Cold Stone is the shit..mådde illa efteråt. Mr körde hem mig sedan till Golden och sen dess så har jag inte gjort någonting. Var iväg och åt med min hostfamily, kinesiskt här i Golden... ack så gott!

Nu ska jag strax sova, hade tänkt jag skulle överaska en viss Mr imorgon, vi har ju månadsdag;).....

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Jaha då förstår jag! De känns mycket bättre nu! :) Tack!

Jag tänkte att de kanske skulle vara lättare att mejla varandra istället för att skriva fram och tillbaka på varandras bloggar. Så jag tänkte om jag kunde få din mejl så kunde jag skicka mina frågor där istället ;) eller vad tycker du?

2011-11-27 @ 14:21:01
URL: http://carolineflora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0