Söka jobb redan nu?



Har börjat fundera på vad som händer när jag kommer hem.

Var kommer jag jobba? Var kommer jag bo?

Jag har börjat fundera på att man kanske ska börja söka jobb redan nu så man iallafall är igång när man kommer hem, känner ju att jag kommer vara rastlös och klättra på väggar för jag inte kommer ha något att göra, även om jag vill försöka umgås med dom jag saknat när jag varit borta så mycket som möjligt så kommer det vara jobbigt att bara sitta hemma också.

kikade runt lite nyss på nätet på hur man ska göra om man vill söka jobb på t.ex på klädesbutikerna ovan, det är ett cv som behövs. Dom 4 klädesbutikerna är dom som ligger mig närmst om hjärtat i Sverige och skulle såklart vara en dröm att få jobba på iaf en av dom.

Har även funderat på om jag kanske vill ta mig ur Sverige igen för att jobba, klädesbutikerna ovan sökte säljare och jobben låg i Tyskland, Danmark och Norge. Kanske är det en idé, har faktiskt kikat på det alternativet innan att kanske bo i Sverige men jobba utomlands.

Kom gärna med ideér, vet du någon klädesbutik runt om i Sverige som söker säljare, låt mig veta!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0