Transparenta Naglar

Alla prata och skriver om dom i know, jag är också in love om jag ska vara ärlig. Jag har aldrig varit en "lösnaglar"-tjej, jag har maskulina händer och har hellre skit under naglar än långa fina välvårdade naglar. MEN när jag såg dess naglarna så blev jag som sagt IN LOVE. Dom är helgrymma

Eftersom det är så billigt att göra manikyr m.m här i Amerikat så tänkte jag se om dom kan göra dessa naglar på mig, man kan ju alltid måla över om det blir skitfult. Dock är dom ju inte så fashion här i USA så kanske kan dom inte, jag gör ett försök.





P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Svar:Hmm jag har aldrig sett någon modell dom har som har silverklack eller guldklack. Har du det? om du tänker på modellformen så finns den nästan överallt att köpa;)

2011-11-30 @ 19:23:47
URL: http://www.mammavd.se
Postat av: Lina

Man använder bara klar akryl eller gelé o bygger med mall

Det är inte svårt alls, så de borde dom kunna om

Inte annat sätter dom på klara tippar o bygger på de

2011-11-30 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0