Soliga Colorado!

Tänkte bara säga godnatt!!

Idag har inte hänt något speciellt, plockade upp L från skolan vid halv 1, gick till parken och lekte massa innan vi kom hem och lekte lite till. När J vaknade så åkte vi till Mills Mall för hon skulle till V.S så jag hängde på, hade ju inget annat för mig. Hittade lite gulliga saker så får nog ta mig tillbaka snart och kanske få med mig något hem, var länge sedan jag handlade där nu. När vi kikat klart på mallet så åkte vi och åt pizza, vi åt tacopizza..... godaste på länge. Åkte inom en kompis till J och jag var lekledare, blev bröllop idag igen.

Nu ligger jag redo för att sova snart, J ska åka till jobbet snart och J kommer hem från sitt jobb så ska iallafall vara vaken till halv 11 fall i fall L vaknar.

Ska kolla Ensam mamma söker nu..... Natti sedan!


Soliga Colorado... är det mitten av November eller?

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0