Vill prova något nytt.....


åhhh, jag vill se ut som Charlotte i håret.

Jag har haft alla färger i mitt hår känns det som, eller jo faktiskt...jag har verkligen haft allt. Kommer igår när min kompis färgade in grönt (GRÖNT) i mitt hår, det satt verkligen som sten, även om jag färgade över det med typ brunt så sken det gröna igenom. Egentligen trivs jag bäst i min blonda tro jag, men jag får så konstig utväxt och in någongång i mitt liv har det blivit alla i samma färg utan en blandning av vit,grått, blondt och gult......

Blev super sugen på att ha håret som Charlotte här ovan, det är såååååå coolt.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Emma Brändmark

Ja, det är klart. Men de är skit snygga i verkligheten! Jag har redan testat dem för några månader sedan! :D

2011-11-23 @ 19:39:29
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/
Postat av: mammsen

Kommer du ihåg hur det var att färga tillbaka förra gången?

2011-11-23 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0