En sista måltid på YardHouse

Inte för mig dock, för lilla Caroline förståss.

Har inte riktigt förstått att hon faktiskt åker hem på Tisdag, hur sjukt är det inte? Jag vill inte ens veta hur jag kommer känna när det är min tur att packa väskorna och resan hem till Sverige. Ikväll åkte vi till Yardhouse som sagt och käkade, mums filllebabba. Jag äter ju alltid minihamburgare när jag är där men kände jag vill äta pasta igen så fick bli så, drack ett glas Päron Cider till.

När vi käkat klart så åkte vi hem till mig och jag färgare Caroline´s hår, blev ganska mörkt men skitsnyggt. Nu ligger jag redo i sängen för att sova, jag är jättetrött.


Caroline

Caroline

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAH de ser ut som om jag har västa brösten!!!! Snälla klipp bort de!!

2011-10-24 @ 08:23:19
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0