I min mage....

Nu när det är Halloween-månard här så gör dom lite nya blandningar på godis, som tex Pumpachocklad. Hittade denna på Target härromdagen, låter jädrans äckligt men ack så fel!!

I Sverige äter man ju inte pumpa (inte vanligt iallafall) så man kan ju inte veta hur smaken är, förra Thanksgiving bjöds det på pumpapaj fast jag trodde det var kolatårta och blev förvånad när jag tog första skeden i munnen.

tillbaka till chockladen, det är den godaste chocklad jag någonsin ätit. Det är en blandning av pumpa och kanel, den är lite stark smak och annolunda men guuuud vad god den ÄR.


P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: frida

Du får ta med några hem!!

2011-10-04 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0