Manikyr&Pedikyr, Sushilunch och imorgon åker vi till "drömmarnas land"

Pirrar lite i magen nu, imorgon åker jag och Caroline till LOS ANGELES ju!

Idag har varit en trevlig dag. Caroline åkte och hämtade upp mig vid 12, vi åkte vidare till skönhetssalongen och piffade upp oss inför våran resa. Blev Pedikyr och Manikyr, skrikorange för mig även denna gången. Jag har aldrig haft Pedikyr innan eftersom jag hatar fötter och hatar att visa upp mina fötter för andra, men det gick hyffsat bra. Jag trodde bara dom skulle måla naglarna bara men det var ju fotmassage och dom filade fötterna, gud vad jag skrattade (kittlades som tusan).


När vi var färdigmålade så åkte vi till Sushistället, har varit sugen på sushi jättelänge nu så en Sushilunch satt inte fel. När vi kom dit var det "All you can eat sushil", kanske kan gissa att vi var ganska mätta men GUD så gott det var. Efteråt så åkte vi till Target och innan vi åkte hem till mig, packade lite av mina saker och sedan åkte vi vidare till Caroline´s hostfamily. Dom bjöd på mycket god mat, till efterätt blev det Brownie, Vaniljglass och Vispgrädde (sprut)

Nu säger jag och Carre godnatt, imorgon blir det uppstigning tidigt. Jag kommer inte ha med mig min dator till LA så uppdatering kommer när jag är hemma på Söndag. Jag hoppas ni kan kommentera lite medans jag är borta, TACK...


som dom säger på Svenska Hollywoodfruar: "Vi ses i drömmarnas land"

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Hoppas ni får jätte kul och glöm inte alla "måste se". Inte förringa alla turistfällor första gången man är nånstans.

2011-10-12 @ 09:29:35
Postat av: Trogen läsare

Ha en underbar tid i L.A. Snygga naglar!

2011-10-14 @ 23:11:50
Postat av: angie

hej! :D

Såg att du åkte i juni/juli(?) till usa, var det i år? Jag kanske är helt dum nu men jag frågar i alla fall :)

Jag ska också åka som au pair och pratar just nu med en familj i Centennial, CO.. som jag verkligen gillar och vill ha som min final match. Vad tycker du om Colorado? :)

2011-10-15 @ 20:27:50
URL: http://angieaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0