Snö upp till knäna

GAAAAAAAAAAAAH, de här vaknade jag upp till imorse


Jag är inte jätteglad direkt, men snö är mysigt men det fick mig att börja tänka på julklappar och glögg...bara jag?

Imorse steg jag iallafall upp vid 06.45 och hjälpte L med frukost,påklädning och gå till skolan. Jag gick direkt till gymmet efteråt och gick på bandet och gjorde några maskiner innan jag tröttnade och gick hem. Nu sitter jag och kika ut genom fönstret på snön, har precis käkat frukost, ska strax duscha och sedan ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på Ensam mamma söker, somnade vi igår:P

Hörs sen!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Eliz

Å va mysigt med snö!!Ser ju så mysigt ut!!

Snökram på dig!!

Ps. Har precis kommit hem efter Taif dängade till Troja!! :-) Ds

2011-10-26 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0