Tillbaka till en vardag!

Då var man hemma i Golden igen, tillbaka  till en vardag igen.

I Fredags snörare vi på oss skorna igen för att hajka, denna gången var det mer snö och lite jobbigare eftersom jag blivit mer förkyld. Efter ett par blöta fötter, trötta ben och ett glatt humör efter att klarat sig hela rundan så åkte vi hemmåt till Golden igen på Lördagen. På Lördagförmiddag var det pumpafestival nere i stan så vi gick en runda där och jag hann shoppa med mig lite från en grym affär. Kom hem igår ca 17.00, ganska skönt att se något man känner igen.



När vi kom hem igår så svirare jag om till lite bartykläder och åkte till Littleton och mötte upp Tess och hennes gäng. Vi spelade lite poker, jag är ganska impad över att jag typ vann många gånger.....första gången jag spelar de. Efter ett tag åkte vi vidare till en bar, jag drack bara vatten och sprite eftersom jag skulle åka vidare senare. Vid 12.00 åkte jag bort till Mr, fick stå i 30 min för att få komma in, han hade ju LÅST dörren men till slut kom han och öppnade. Aldrig fel att somna i någon annans famn, myspys.

Hängde hos Mr till 13.45 idag, hans rumskompis var inte hemma idag så vi kunde umgås utan att vara +1 hela tiden.

Nu ska jag gå och sova, imorgon jobbar jag och sedan ska jag till en tatueringsstudio, hemligheter på gång!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: mammsen

Vill inte mer hemligheter!!!!!!!!!!!

2011-10-24 @ 08:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0