Är jag värd det?

Jag är verkligen kass på att skriva här nu för tiden men jag har inte haft tid att kunna göra de så, sorry för de. Det jag gjort senaste dagarna är att jag umgåtts en person som kom från ingenstans och helt plötsligt stod han där, framför mig. Är första gången i mitt liv som jag träffade en sådan trevlig och väluppfostrad människa, han är unik.

I Tisdags åkte jag till Littleton och kollade på film och tog det lungt. Tog med lite Daim, klart man måste bju på lite svenskt när man väl träffa på en trevlig amerikan. "Little Miss Sunshine" som vi såg är förövrigt en av dom bästa filmerna jag kollat på någonsin och med rätt sällskap blev det bättre.

Igår bjöd jag tillbaka, filmkväll hemma hos "mig" och vi kollade på "The Big Lebowski" som var den knäppaste filmen jag någonsin jag sett. Innan det blev filmkväll så var vi ute och käkade här i Golden, blev Ceasarsallad och Chardonney för mig, inte varje Onsdag man bli utbjuden på middag och dricker gott vin och pratar om sitt liv i Sverige. Killen öppnade till och med dörren på bilen till mig, är jag värd de?


Har blitt en funderare i mitt huvud, varför skulle den där kille jag träffade aspackad i Lördags vara sådär trevlig och urgullig? Det återstå att se, på Lördag är jag bjuden på poolparty!

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: mammsen

Klart du är värd det!

Är han värd dig?

2011-09-02 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0