Grattis Världens bästa Ville!

Idag är ingen vanlig dag, det är Ville´s födelsedag.

Jag kommer fortfarande ihåg hur jag fick ett mms på min mobil och sedan kom Frida (min syster) upp och väckte mig och sa "Elin och Jonas har fått barn", på det lilla fotot såg man en skrynklig liten sak....jag hade blivit Moster-Ellen.
Idag har jag varit Moster-Ellen i 3 år och det är dom bästa 3 åren i mitt liv.Ville är en av som bästa som någonsin kommit in i mitt liv, han är världens sötaste unge.

Jag är ledsen att jag inte är hemma på hans födelsedag och även missade förra året men nästa år ska jag vara hemma och fira.


GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA VILLE!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

längtar fter världens bästa Ellen

2011-09-10 @ 20:30:50
Postat av: Emilia

hejsan har följt din blogg ett bra tag nu, den är jätte bra:D undrar bara vart din flinta t-shirt är ifrån:)? tacksam för svar!

2011-09-10 @ 23:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0