Jeffrey Campbell beslutsångest!

Efter mycket om och men så har jag bestämt mig för jag faktiskt vill ha ett par Jeffrey Campbell. Ångrade mig ett tag och tänkte att jag skulle bli sjukt lång men jag känner att jag vill inte välja bort ett par snygga skor pga min längd SÅ, jag ska bli med Jeffrey Campbell skor.

Det som även övertygade mig att bestämma vad jag ville var att dom är ca 700 kr billigare här än i Sverige och jag vill inte riskera att ångra mig när jag väl kommer hem att jag ite köpte när dom var "billiga". Är det så att jag ångrar mig att jag köpte dom så kommer dom får stå i min hylla hemma i mitt framtida hem, vem har inte prydnatssaker för ca 1000:-? kan du så kan jag!


Frågan är nu: Vilken färg?

Jag känner att Svart att funkar till allt men sedan köpte jag ett par Steve Madden skor för inte så länge sedan och dom är svarta med hög klack. Är lite sugen på dom röda faktiskt, skulle matcha fint till min nya skinnpaj. Amerikanskaflaggan och Orange är coola färger och även Brunt och Grått funkar till allt.

Vad tycker du?

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Becca

Sv: åh!! Fuuusk! När ska du till sverige igen? Tänkte

Om du skulle vilja köpa åt mig!! ? :)

2011-09-03 @ 19:39:29
URL: http://Rebfre.se
Postat av: mammsen

Absolut inte de med flaggan!!!!!!!!!!!!!

2011-09-03 @ 19:52:47
Postat av: vicky

svar: men gud va fusk :( vill också ha dem för typ 1000 kr :(

2011-09-04 @ 01:13:53
URL: http://imvicky.myshowroom.se
Postat av: Sabina

Bruna, lätt!

2011-09-08 @ 10:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0