Nya mål!

Eftersom jag varit på latsidan nu på sistone så har jag nya mål, startar imorgon.

Efter att ha gått powerwalks på ca 1 timmer där jag tröttnar på att musiken i öronen eller att jag redan mött samma tant 20 gånger så har jag kommit på att jag ska korta ner mina powerwalks och gå mer gånger i veckan istället. Varje gång jag är ute och går så känns det som jag gått 2 h men i själva fallet är det bara 30 min, så bättre med korta runder mer gånger istället.

Känner bara av förkylning just nu så börja så smått med mina nya mål, åker ju faktiskt till LA om ca 3 veckor. Jag är inte den som vill räkna kilon men jag har en sååå snygg klänning som jag vill ska sitta lite bättre så vi får väl se:)..
På Onsdag är det Zumba igen, även imorgon men tror jag hoppar den pga knäppa instruktören. Vi får se hur det kommer gå, tänkte jag skulle dra ner lite på kolhydraterna också men det hjälpte ju inte när min hostdaddy gjorde Laxpasta, kom på det efter jag hade ätit:P

Nu ska jag gå och lägga mig, jag avslutar detta inlägg med att visa min t-shirt som jag hade på mig igår, har inte vågat använda den innan. Jag skojjar inte om ca 20 personer kommenterade min tröja igår när vi var DownTown, och då menar jag positiva kommentarer.
Kom även på nu ikväll att jag sa till alla att det var Brenda, men det är det ju inte alls är hon utan den andra tjejen som jag inte kommer ihåg namnet på.... Syster Elin, kommer du ihåg?

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: elin&ville

Vi kan kanske skypa mer ikväll, Ville var så trött igårkväll!



Valerie heter hon:)

Jag hittade mina gamla Beverly Hills-barbiedockor i garaget, kommer du ihåg dem??:)

puss

2011-09-20 @ 07:52:08
Postat av: M

Valerie hette hon va?! ;)

2011-09-20 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0