Plankan på Targetbollen

HejHej hallå!

Igår blev det jobb, L hade ingen skola så vi hittade på annat istället. Skulle gå till Storytime men när vi kom dit var det bara ett barn där så vi gick till parken istället och lekte. Vid lunchtid gick vi hem och åt lunch, och pysslade lite innan L skulle gå och sova. Jag kollade lite svensk tv på datorn som vanligt och vilade lite.
När L vaknade så var J hemma så jag fick ledigt, dock stannade jag hemma och tog de lugnt och käkade middag med J&L. När klockan blev halv 8 så ringde jag Caroline, fick myror i brallan och ville hitta på något så mötte upp henne och käkade glass, Yoghurtland is the shit!
Åkte bort en runda till SuperTarget, skulle kika om dom hade Missoni-saker kvar, var väldigt utplockat så tänkte jag skulle kolla på sista Target så jag får mina skor som jag vill ha.

Åkte hemmåt och tittade lite mer tv innan jag slumrade så gott i min säng, drömde fina drömmar


Jag och L gjorde pyssel



Vi provade oss på Plankan på Targetbollen, gick sådär.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Frida

Gör ellen en groda elle??

2011-10-04 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0