PROM!

Dax att sova för mig nu, är jättetrött.

Idag har jag som sagt jobbat, L har varit i skolan så det var lugnt då, 4 h går snabbare än man tror. Nu ikväll kom Caroline när hon jobbat klart och vi kollade på film och käkade chips. Vi kollade på filmen PROM, skulle man varit 16 år skulle man älska filmen, jag tyckte den var ok bara.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag befinna mig på posten klockan 9 och hämta ut min paket som kommit från Sverige, mitt kära Visakort ska paketet innehålla. Måste ändå säga att det är ganska skönt att varit kortlös i ca 3 veckor, innan har man ju kännt att man kunnat handla "för jag har ju sitt kort", men jag har klarat mig galant på min veckolön och har jag hittat något som kostat för mycket så har jag tänkt att jag får köpa det när jag har råd. Åker ju till LA om 19 dagar så ganska bra att ha med kortet fall i fall då.

Nu blir det sova!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0