Small girls eat small bites...Big girls eat big butts

Blev lite fel i morse när jag och L åt frukost, vi båda fick skrattanfall och L kallade mig "silly" resten av dagen.

Idag har L varit i skolan så jag passade på att cykla bort till affären för att fixa lite för kvällen, skulle ju på födelsedagsmiddag. Känner mig lite elak för jag gav f-dagsbarnet en t-shirt, jag klagar på hans amerikanska style...kanske är jag lite elak;)...

När jag sedan hämtade L från skolan vid 12.30 så gick vi bara hem och slappade innan det var dags för henne att ta en nap, tänkte jag skulle ta en också men blev fast i "4 stjärnors middag", om du inte sett programmet så måste du se de.

När hon vaknade igen så skrämde hon livet ur mig, jag satt med ryggen mot trappan och tyckte jag hörde någon i trappan och vände mig mot den men såg ingen och när jag vände tillbaka huvudet så stod Lu på andra sidan och jag skrek till världens tjut, L tittade på mig och sedan sprang hon ner för trappan igen och grät, stackarn. När jag sedan kom in till henne så frågade jag varför hon var ledsen, då berättade hon att jag skrämde henne troligen lika mycket som hon skrämde mig. När jag spelat lite clown och gjort henne glad igen så gjorde vi Cornflakes-kakor, tänker på Anna H när jag äter sådana, kommer ihåg att vi alltid gjorde cornflakeskakor men istället för att lägga dom i formar så la vi dom på bakplåtspapper istället och tog 2 skedar, kommer du ihåg Anna?

Vid 4 kom J hem från jobbet och jag gick och tog mig en dusch och gjorde mig redo för kvällen. Åkte till Littleton 6.30, det var väääärldens regnväder (fortfarande likadant) och jag var jätterädd att köra. Mötte upp 2 stiliga killar på ett ställe som ligger i Littleton, jag beställde in Coors Light och Fish&chips, åt typ hälften innan jag var spyfärdig. efter vi käkat så åkte vi hem lägenheten och började kolla på film men slutade med att det blev lite seriöst snacka istället, sånt behövs ibland. Födelsedagsbarnet verkade nöjd iallafall med kvällen, han gillade T-shirten med verkade det som.

Nu ligger jag i sängen och käkar M&M´s och kollar på Bonde Söker Fru, är lite kär i Gotlänningen :D

Godnatt, imorgon blir det jobb!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Eftersom vi har adopterat henne så är det min och min familjs hund.

2011-09-15 @ 10:50:31
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Mia

Kolla in nu hörru

2011-09-15 @ 23:21:31
URL: http://miaskattberg.blogg.se/
Postat av: vicky

svar: men va fuskigt haha! du skulle inte vilja köpa och skicka hit till sverige någon gång? :) alltså hur mycket skiljer priserna egentligen? kraam

2011-09-15 @ 23:52:00
URL: http://imvicky.myshowroom.se
Postat av: jenlen

åh så gott, va sugen på att göra sådana nu men har inga flingor hemma :/

2011-09-16 @ 21:25:14
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0